2 Ocak 2013 Çarşamba

Derin Bir nefes

Yepyeni bir yil daha geldi, yepyeni beklenti, yepyeni umut ve dileklerle..
Ben biraz yoruldum 2012'de. Yorgun, uykusuz ama cok mutluydum. Tek cocugun aslinda 'hic cocuk' oldugunu ogrendim. Sabir katsayim biraz
azaldi ama her saniyem icin sukrettim.
Kendime ayirabilecegim daha fazla vakit; cocuklarim, ailem ve herkes icin bol bol saglik ve kahkaha bekliyorum 2013'ten.
Bence simdi derin bir nefes alalim ve hosgorusu yuksek olan, yasadigi olumsuzluklarin faturasini baskalarina kesmeyen, kalbindekileri acikyureklilikle dile getirebilen ve boyle insanlara saygi gosterebilen, sevgi dolu insanlar olmaya calisalim. Yuregini gercekten bildigimiz herkesi oldugu gibi kabul edelim.İste o zaman bu yil ve tum gelecek yillar yasanilasi olur.



1 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsınız. Dileğinize katlıyorum ve mutlu ve kolaylıklarla dolu bir yıl diliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil