21 Şubat 2012 Salı

Abla oyalama taktikleri: 1523. numara

Eylül'ün okuldan geliş saatleri yaklaştıkça benim de içimi kurtlar kemiriyor şu sıralar. Çünkü Alya biraz kucak delisi olduğu ve daha kendi kendine oyalanamadığı için bana yapışık kene modunda. Eylül de gelince oyun+ ilgi + sohbet + muhabbet dörtlemesi istediği için, kucağımda pış pış isteyen bebe ve üzerime tırmanıp onu durmadan ağzından burnundan öpüp koklamak isteyen abla arasında terelli olmamak için bu dörtlemeyi bir şekilde Alya ile birleştirdim.
Eylül'e "Sen bizim annemizsin" diyip evcilik oyunu oynuyoruz.. "Alya benim kardeşim, ona süt verebilir miyim, altını açabilir miyim, onu kucağıma alabilir miyim anne? " diyip yapmam gerekenleri onun izniyle yapıyorum. O da havaya girip "Aman dikkatli tut, sütünü güzel içir" diye bana direktifler veriyor. Arada da "Anne bana marketten meyve süt alırmısın " diyip onu 5 dk lığına odadan sepetliyorum. Evin içinde dolaşıp biz çocuklarına alışveriş yapıyor canım benim. Böylece hem sohbet, muhabbet ediyor, hem rol-model oyunu oynuyor, hem de kıskançlık olmamasını sağlıyoruz.  Çaresiz Anne iş başında ne yapalım!?!



1 yorum:

  1. Güzel tatktik hem oyun oynayarak ablanın gönlü alınıyor hem de ufaklığın ihtiyaçları giderilmiş oluyor tebrik ederim :))

    YanıtlaSil