14 Şubat 2012 Salı

Nerede o Eski Sevgililer Günleri?! :)

Hiç bir zaman herkesle beraber kutlanan günler bana pek özel gelmez. Elbette kocacığımla kutlarız, güzel yemekler yeriz ama sömürü olarak algıladığımdan mıdır, zorunluluk gibi "bugün kutlanıla!" mesajı gibi hissettiğimden midir herhangi bir günden farksızdır benim için. Belki ben de biraz tuhaf bir hatun olduğum için olabilir :)
Artık Eylül' üm de kutluyor benim sevgililer günümü. Bana okulda yaptığı kırmızı kalbi verdiği zaman sadece benim oluyor 14 Şubat!!
Şimdi yolda bir minnağım daha var bizim sevgililer günümüzü kutlayacak inşallah :)
Mesela Eylül'den bugüne kalan sevgililer günü hediyesi şimdilik aşağıdaki gibi:) Minnak Alya da büyüyüp, ayaklanıp bu tabloya destek olacak eminim.
Tüm sevdiklerimiz hep yanımızda, mutlu ve sağlıklı olsunlar. Herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder