20 Ekim 2011 Perşembe

Diş Perisi

Benim abla meleğim Eylül'üm 5. ayına girdiği ilk gün dişini çıkarmaya başlamıştı. O sabah kalktığımda pembiş alt damağını yaran bembeyaz bir pirinç tanesi görmüştüm. Nasıl bir heyecan olduğunu anneler bilir. Bebeğim sanki genç kız olmuştu :)
Aradan yıllar geçti. Şimdi 5 yaşında bir tatlı cadı kendileri. 5 yaşına girdikten birkaç hafta sonra arkadaşı Defne'le oynarken muşmula gibi bir suratla "Anne ben dişimle boyayı açmaya çalışıyordum, dişim kanadı" diye yanıma koşmuştu. İlk önce başımdan aşağı kaynar sular döküldü, kanayan ve sallanan bir diş, kimbilir ne yaptı da dişi o hale gelmişti? Hemen panikle diş doktorunu aradım ve o zaman gerçeği öğrendim. Kendi kendine o hale getirmesi imkansızdı, zaten düşecek olan dişin sürecini hızlandırmıştı.
Aradan 3 hafta gibi bir süre geçti ve bugün kızım okuldan hoplaya zıplaya elinde dişiyle geldi. Okuldaki aşkı hemşireye dişini çektirmiş ve kağıda sarılı eve getirmişti :))
Bu gece yastığının altına koyacağız ve diş perisi 3 haftadır sayıkladığı Barbie uçak setini getirecek. Kendisi o kadar çok heyecanlı ki...Diş perisiyle de ilgili milyonlarca sorusu var, diş perisi gerçekten var mıymış, hediyeyi o mu alacakmış yoksa biz mi alacak mışız, peri nereden bilecekmiş onun ne istediğini, periler oyuncakçılara gidemezmiş ki :))) ... Ağız tadıyla kızımıza oyun bile oynayamıyoruz.
Ben de üzümü ye bağını sorma dedim cingöze. Biz yatarken dişimizi yastığının altına koyalım, diş perisine de hangi oyuncağı istediğini söyleyelim, bakalım ne olacak, gerisini boşver dedim.
Bizim diş perimiz sakallı ama :) Babamız iş dönüşü siparişi aldi, gece yatağın altına yerleştirecek. Bir macera da şimdilik böyle sona erecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder