10 Ekim 2011 Pazartesi

Hamilelik Güncesi (33. Hafta)

Allah'ım sanırım bana biraz acıdı ve sabah 4' te uyanmalarım bu hafta son buldu. Bunun keyfini çıkarmam lazım, 1 gün bile kâr :)
Benim göbüş aldı başını gitti. Eylül' e hamileyken sanırım 36. Haftada falan bu kadar kocamandı.
Alya bayağı güçlenmeye başladı, artık vuruşları ve dönüşleri daha kuvvetli. Mesela bunu yazarken demin kucağımdaki ipad'e bir vurdu, 5 cm ileriye fırladı alet ;)
Minnoş dirseğiyle dönerken derimi yırtacak gibi oluyor.
Bazen yürürken ciddi anlamda penguen gibi yüruyorum. Karnım şimdiden çok baskı yapıyor ve yürümek zorlaşıyor. Ayrıca sık sık braxton hicks kasılmalarına maruz kalıyorum. Gün içinde 10 dan fazla oluyordur sanırım ama düzenli olmadığı için telaşlanmıyorum.
Midem hala beni rahatsız ediyor, ağzımdaki pas tadi devam. Sabahları aç kurt gibi uyanıyorum. Her sabah yumurtayı, öğlen ve akşam eti seve seve mideye indiriyorum :) Bu kadar proteini ilk hamileliğimde bile almamıştım, hatta o zaman etten ve yumurtadan nefret bile etmiştim. 2 hamileliğimin birbiriyle gerçekten alakası yok.
Akşamları erken uyku bastırmaları peydahlandı, ilk 3 aya geri döndük sanırım. Ama pek erken yatamıyorum, canım istemiyor. Bazen Eylül'ümle uyuyakalıyorum. Aslında artık bol bol dinlenmem lazım ama yapacak binlerce iş var ve ben ciddi anlamda dinlenmeye zaman bulamıyorum. Özellikle Lülüş' ün okulu inanılmaz vaktimi aldı, neredeyse her gün genel-özel toplantıları var.
Bu hafta ilk defa adam gibi alışveriş yaptım minik meleğime. Eksikleri artık tamam gibi. Sırada kıyafetleri yıkayıp, dolabına yerleştirmek var.
Haftaya dr. kontolüm var. Nst ye bağlanacağım ve artık doktoruma her hafta gitmeye başlayacağım. Artık sona çok yaklaştık. Heyecan dorukta!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder