10 Ekim 2011 Pazartesi

Hamilelik Güncesi (32. Hafta)

Ah uykusuz geceler ahhhhhh!! Bittim öldüm iki haftadir. Zombi gibi dolaşiyorum. Gündüzleri biraz şekerleme yapmasam düşüp bayılabilirim. Akşam 12 de yatip, defalarca tuvalete kalkmak ve sabah saat 4 sularinda uyanmak!! Kabus gibi. Karnım da iyice büyüdü, her geçen gün ağırlaşıyor. Yattığım yerden zor kalkıyorum :))
Bu hafta büyük meleğim Eylül' ümün yeni odası geldi, küçük meleğimizin de odası boyandi ve iki odamız da ufak tefek eksikler dışında hazır hale geldi. Bayağı yorucu ve yoğun bir hafta geçirdim. Alya'ciğima olan hasretim odası da bittikten sonra iyice artti, mis kokulu odasına girdigimde onu kucaklamak için o kadar sabırsızlaniyorum ki :)))
Alyosh' a gelince, hala yeri bol sanırım çünkü hareketlere full devam. Geceleri benle beraber döndüğüm zaman bile aynı anda uyanıyor, aynı anda uyuyor, yoldaşım benim :)
Bu haftadan itibaren kilo alması da hızlanacakmış (günde 20-30 gr. civarı), derisi de yağlanmaya başlayacak ve yavaş yavaş buruşuk halinden kurtulacakmış. Güzelleşsin bakalım kleopatra :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder