20 Ekim 2011 Perşembe

Hamilelik Güncesi (34. Hafta)

Bu haftayı da geride bıraktım. Geçmiş haftalardan farkı pek yok gibiydi, yeni peydahlanan birşey yok çok şükür. Sadece bu hafta çok hızlı kilo artışım oldu. 2 haftada 1 kilonun üzerinde aldım. Kilo aldıran yiyeceklerden, karbonhidrattan ve şekerden uzak kalmaya çalışmama rağmen. Geçen hafta karnımın çok ağırlaştığını, yürümenin zorlaştığını yazmıştım. Tüm bunların nedenini 34+6 da gittiğim doktor kontrolünde öğrendim. Benim Alya bebeğim 3050 gr civarı olmuş. Daha önce 38+5 te 2950 gr.lık bir bebek doğurmuş olan ben tabii bu durumu ağır bacaklar, koca bir göbüş olarak hissediyorum. İşin en heyecanlı kısmına gelince, eğer Alyacık sıkılıp da daha erken gelmek istemezse 11 Kasım için tarih verdi doktorum. Bu hafta hastane şekerleri, süslemeleri vs. gibi işleri de bitirmiştik. Alya bebeğim istediği zaman gelebilir. Yeter ki sağlıkla gelsin, şu anda tek endişem bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder