1 Eylül 2011 Perşembe

Hamilelik Güncesi (28. hafta)

   7. ay da geride kalmak üzere, artık 28 haftalık bir bebek var göbüşümün içerisinde. Elleri, kolları bacakları hiç durmuyor, minik dizlerini, dirseklerini çok iyi hissedebiliyorum. Günün büyük bir kısmını hareket ederek, dönerek geçiriyor. O hareket ettikçe karnım da sağa sola, aşağı yukarı yamulup duruyor. 
   Detaylı ultrasonumuzu çeken Prof. Dr. Atıl Yüksel sırt üstü yatmanın hiçbir sakıncası yok dedi ama ben yine de geceleri en çok sol sonra da sağ yanıma yatmaya çalışıyorum. Ama sanırım Alya bundan nefret ediyor. Ne zaman ben yana dönsem birden sıçramaya, hoplamaya başlıyor. 
   Bu hafta itibariyle 10 kilo almış bulunuyorum. Her ne kadar sebep çok güzel de olsa kilo almak beni üzüyor. Daha az kilo almak mümkündü, malesef  beceremedim. 2 hafta boyunca kilom sabit kalıp bir anda artış gösterebiliyor. Karnım koskocaman bir balon gibi şiş. Akşama doğru karnım gazla beraber iyice genleşiyor ve neredeyse iki katına çıkıyor. Sabahları kalktığımda yarı yarıya bir göbekle uyanıyorum. Bağırsak tembelliğim de tam gaz devam. 3-4 günü bulabiliyor malesef.
   Geceleri yaptığım tuvalet ziyareti birazcık hayatımı kabusa çeviriyor. Yat-kalk serseme dönüyorum. Bu hamileliğimde çok erken başladı, 4. ayın başında, halbuki Eylül de 8. ayda geceleri sık sık kalkmaya başlamıştım.
   Geçen haftadan beri belim ayakta kalınca ağrımaya başladı, ayaklarım ve bacaklarım arada şişiyor. Gün içinde 20 dakika da olsa uzanmak çok iyi geliyor. Dün yaptığımız uzun hayvanat bahçesi yürüyüşünden ve sonraki Bauhaus turundan sonra bugün kalçamda korkunç bir ağrıyla uyandım. Bütün gün yatmak zorunda kaldım. Sanırım bel fıtığım hortladı.
   İştahımda anormallik yok, sık sık yemem gerekmiyor, ama acıkınca yemezsem midem bulanıyor. Ama olsun, Allah'a şükürler olsun, ben yine de mutluyum, mutluyummm, mutluyummmmmm.. Kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum. Bu hafta onu göreceğiz. Bakalım kaç kilo olmuş??
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder