9 Eylül 2011 Cuma

Hamilelik Güncesi (29. Hafta)

29. Haftam da geride kaldı. Bu hafta en büyük gelişimi gösteren bel ağrım oldu. Belki çok ayakta kaldığım, oradan oraya koşuşturduğum için fazlasıyla bel ağrısı çekiyorum. Okulumuz açıldığı için bayağı yoğun bir hafta oldu. Sabahın erken saatlerinde sokaklara döküldük ve Eylül' ü beklerken fazla ayakta kaldığım için dinlenmeye fırsat bulamadım.
Onun dışında keyfim yerinde. Alya hala çok hareketli, en keyif aldığım şey sırt üstü uzanıp karnımı seyretmek. Çok sık hıçkırıyor, üzülüyorum o zaman çünkü ben hıçkırmayı hiç sevmem :)
Hafta başında doktor kontrolümüz vardı. Alya bebek çok çok iyi maşallah. Ayrıca başından beri büyük bir bebek olarak gidiyor. 1500 gr'ın üzerinde olmuş. Tonton kızım benim. Ama ne yapsa benim çok büyük olmayan karnımdan 3500 gr'ın üzerinde bir bebek çıkamaz sanırım. Zaten önemli olan da kilo değil sağlık.
Benim de kan-idrar tahlillerim iyi çıktı. Kan aldırmaktan nefret eden bendenizin sadece son haftalarda anestezi testleri için kolu delinecek o kadar, sonra bittiiii:)))
Artık bu haftadan sonra Alya'nın bütün ihtiyaçlarını yavaş yavaş tamamlamam gerekiyor. Bu ay sonunda odası bitmiş olacak. Mobilyaları yerleşmeden önce odası boyanacak, ablasının güzel bebeklik kıyafetleri seçilecek, eksikler alınacak. Bunun için anneanneciğin Bodrum tatilinden dönmesini dört gözle bekliyoruz. Zaten Eylül'cüğümle gezenti anneanemizle dedemizi çok özledik. Gelsinler artık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder